تهران - 'رسول خادم' مدير تيم هاي ملي و امور فني فدراسيون كشتي اعلام كرد كه از اين پس خودش به طور مستقيم مسووليت فني تيم ملي كشتي آزاد را بر عهده خواهد داشت و 'غلامرضا محمدي' سرمربي سابق تيم ملي به عنوان مربي فعاليت خواهدكرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فدراسیون كشتی، مدیر تیم های ملی و امور فنی دلیل این امر را پایان رقابت های لیگ برتر كشتی آزاد و فاصله اندك تا المپیك لندن برنامه تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات آسیایی كره جنوبی، جام جهان پهلوان تختی، جام یادگار امام (ره) و گزینشی سهمیه المپیك 2012 لندن اعلام كرد.

بر این اساس و با توجه به شرایط موجود فنی تیم ملی كشتی آزاد، 'رسول خادم' مسوولیت فنی تیم مذكور را بطور كامل و مستقیم بر عهده خواهد گرفت.

در این مسوولیت 'غلامرضا محمدی'، 'محمد طلایی'، 'علیرضا رضایی' و 'محمود اسماعیل پور'، رسول خادم را همراهی می كنند، ضمن اینكه مربیان دیگری نیز در روزهای آتی به جمع این مربیان اضافه خواهند شد.

اردوی تیم ملی كشتی آزاد بزرگسالان نیز پس از دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر كشتی آزاد در روز پنجشنبه 29 دی ماه در محل خانه كشتی تهران برگزار می شود كه اسامی كشتی گیران دعوت شده به اردو متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر تیم های ملی و امور فنی فدراسیون كشتی همچنین اعلام كرده است كه اردوی تیم ملی كشتی فرنگی كه در حال حاضر فعال است با همان تركیب كادر فنی سابق متشكل از سرمربی و مربیان فنی به كار خود ادامه می دهد.

7537**1553

سرخط اخبار ورزش